Returer och klagomål

Felaktig leverans, såsom leverans av defekt gods, felaktigt nummer, skadad eller defekt produkt, ska du omedelbart kontakta kundtjänst E-ciggbolaget AB för anklagelserna. Klagomålet gör dig: info (a) e-ciggbolaget.se ,, eller ring (+46) 0920-407040.

Kom ihåg att ange ditt namn, adress, telefonnummer, kundnummer och / eller beställningsnummer och vad som ska returneras så att vi kan behandla ditt ärende lättare.

När vi får en retur kommer vi att göra en felaktig kontroll av varorna för att utesluta otillräckligt underhåll eller felaktig hantering.

På defekta varor skickar vi varorna främst tillbaka reparerade och om det inte kan repareras skickar vi tillbaka en ny produkt.

Om det visar sig att det inte finns några defekter i varorna kan kunden behöva betala returfrakt.

När du ska göra en retur följer du ovanstående sätt och skickar efter överenskommelse leverans till oss med vanlig post.

Retur skickas till följande adress.

E-Ciggbolaget AB
Nordkalottstaden 2
972 54 Luleå

Kom ihåg att notera vem sändningen kommer ifrån så att vi lättare kan hantera ärendet.